• (iOS) War of Rafts: Crazy Sea Battle daugiau monetų nulaužti

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daugiau monetų nulaužti ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ War of Rafts: Crazy Sea Battle 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nuo tada, kai pradėjau žaidimą, gavau daugiau aukštų ir naujų darbuotojų. Ir tada užpulti kitus prieš boso mūšį, žmogau! Man užteko užpulti bosą, o tada mane apgavo, kad man neužtenka vyrų, kai žuvo visa mano armija! NEKENČU ŠIOS PROGRAMOS!!! Prašome neįdiegti, nes paleidę ir kai turėsite pakankamai vyrų, nusprendžiate pulti bosą ir greitai pritrūkstate vyrų! Aš tikrai turėjau tik 0, o kitas buvo nužudytas, bet ne BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSS!

    War of Rafts: Seeschlacht Arcade sxn

    Šiek tiek gerų žaidimų, tikimasi daugiau, bet skelbimai labai erzina, reiškia kiekviename etape, bet jei buvo bandoma žaisti, kad padidėtų, jie užstrigdavo kraunant...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :