• (Android) Happy Cooking 2 juksekode flere tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Happy Cooking 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Happy Cooking 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ juksekode flere tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Happy Cooking 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Super jeg var glad TAKK

    Happy Cooking 2: Cooking Games Gündəlik twxt

    Bør få tre stjerner når den er fullført, men du må spille tre ganger for å få det

    Jeg hater virkelig å gjenta nivåer jeg allerede har lykkes med bare for å få diamanter. Det er bare ikke morsomt og så kjedelig.

    Dette spillet er veldig fint, men da jeg kom til 6. nivå kommer alle kundene samtidig og avslutter også raskt, og kremen avsluttes også raskt slik at jeg ikke kan spille på en gang, ble jeg veldig irritert


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :